سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان خبرداد:

کاهش مشارکت عمومی جامعه در مسايل سیاسی و اجتماعی

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان از کاهش مشارکت عمومی جامعه در مسايل سیاسی و اجتماعی خبر داد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریده روشن صبح امروز، در چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در جامعه کنونی امید به آینده روشن کم و گسستی بین حاکمیت و مردم ایجاد شده است.

 این عضو شورای شهر تاکید کرد: باید به سمت امید آفرینی و تعمیق حس تعلق به مباحث هویتی حرکت کنیم چراکه گسست بین نسلی از پیامدها و در طول گسست اجتماعی است.

روشن افزود: در شرایط فعلی نحوه مدیریت در فضای عمومی نسل جوان را به بهانه بی تجربگی از مشارکت باز داشته و مدیریت نسلی مواجه هستیم که اطلاعات و توان لازم برای بهره‌گیری از فناور‌ی‌ها را ندارند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم توجه به گفت‌وگوی بین نسلی، گفت: با این اقدام شاهد آشتی تجربه و فناوری‌های نوین و فراهم شدن بسترهای لازم برای انتقال تجربه‌ها و مشارکت جوانان خواهیم بود.

روشن مهم‌ترین مشکلات جامعه کنونی را وجود یاس و نا امیدی و از بین رفتن امید جوانان دانست و افزود: مدیریت شهری سهم قابل توجهی در این زمینه دارد و باید در سیاستگزاری‌ها امیدآفرینی را مورد توجه قرار دهد.

این عضو شورای شهر با اشاره به لزوم رعایت عدالت در پرداخت حقوق و مزایا به کارکنان شهرداری،خاطرنشان ساخت: مبادا با قصور و کوتاهی در این خصوص موجب بی انگیزه شدن نیروهای انسانی که مهم‌ترین سرمایه هر سازمان است باشیم.

انتهای پیام /س

جلسه علنی شورای شهر اصفهان

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.