سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کد پلاک تهران در استان ها واگذار نمی شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: برابر ابلاغیه جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، در مراکز استانها پلاک تهران اختصاص داده نمی شود.    

فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه    اظهار داشت: با ابلاغیه راهور ناجا در مراکز استانها خدمات تعویض پلاک و نقل و انتقال مالکیت با کدپلاک تهران ممنوع شده است.

وی در ادامه گفت: مدعیان و متقاضیان سکونت در شهر تهران، پس از عدم موفقیت در تهیه مدارک سکونت با صرف هزینه مبادرت به تهیه مدارک صوری نموده و به مراکز تعویض پلاک استان ها مراجعه و تقاضای پلاک تهران می کردند.

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: ارائه مدارک صوری، دسترسی پلیس را به آخرین آدرس مالک با مشکل مواجه می کند و در صورت لزوم و درخواست مراجع قضائی و سایر مراجع ذی ربط امکان دسترسی به ادرس دقیق مالک میسر نبود.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه یادآوری کرد: در اجرای مصوبه اولین جلسه کمسیون عالی فنی و مهندسی راهور ناجا، کلیه پلاک های تهران از انبار پلاک مراکز تعویص پلاک استان ها جمع اوری و عملا اختصاص پلاک مرکز کشور در استان های کشور دیگر مقدور نیست.

وی در پایان ضمن تاکید بر اعلام آدرس دقیق محل سکونت در مواقع تعویض پلاک، به شهروندان توصیه کرد تا در زمان نقل وانتقال مالکیت خودرو در کوتاه ترین زمان جهت تعویض پلاک و دریافت پلاک خودرو با مشخصات مالک جدید به مراکز تعویص پلاک محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای  پیام/ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.