رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات و سوانح را از مهمترین وظایف این بخش از نیروی انتظامی عنوان کرد.

علی نظری  رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت : پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات و سوانح وظیفه مهمی است که برعهده پرسنل بازرسی قرار داده شده است و با برگزاری دوره های آموزشی و کمیسیون های پیشگیری و ایمنی امکان پذیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی نیروی انتظامی باید به سمتی پیش برویم که در پایان سال 97 جرائن مهمی رخ داده نسبت به سال قبل 50 درصد کاهش پیدا کند.

سرهنگ نظری یاداوری کرد: کسب رتبه برتر در کارنامه یگانی سال 96 بازرسی کل نیروی انتظامی توسط بازرسی استان جز با تلاش و پشتکار مثال زدنی کارکنان این بخش حاصل نشده است.

رئیس بازرسی انتظامی استان همچنین با تاکید بر حفظ شان و منزلت کارکنان پلیس، گفت: در این راستا با کارکنان خاطی برابر مقررات برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

وی یادآوری کرد: در عین حال باید به دقت و با حساسیت پرونده جرائم کارکنان مورد ارزیابی قرار گیرد تا حقی از بین نرود.

سرهنگ نظری در پایان خواستار تعامل و همکاری کارکنان پلیس با رده های نظارتی و حفاظتی پلیس و مقامات قضائی شد و گفت: این کار در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آن نقش موثر دارد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

وظیفه مهم  پرسنل بازرسی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.