سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون تربیت و آموزش فرمانده نیروی انتظامی ؛

آموزش سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت در مراکز آموزش ناجا

معاون تربیت و آموزش فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت در مراکز آموزش ناجا ارائه شده که از این میزان یکصد هزار نفر ساعت آموزش به سربازان وظیفه ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛سردار سرتیپ دوم ستاد امیرحسین یاوری معاون تربیت و آموزش فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در جلسه بررسی احداث مرکز آموزش نیروی انتظامی در گناباد افزود:در صورت فراهم بودن زیرساخت‌های لازم مانند زمین، نیروی انتظامی برای راه اندازی هر گردان آموزشی 120 تا 180 میلیارد ریال هزینه می‌کند که در صورت فراهم نبودن امکانات زیرساختی این رقم به 230 میلیارد ریال هم افزایش می‌یابد.

وی گفت: هر مرکز آموزش نیروی انتظامی دست کم پنج میلیارد ریال هزینه نیاز دارد که با همراهی بخش‌ها و مسئولان مناطق استقرار این مراکز این هزینه‌ها برای ناجا کاهش می‌یابد.

سرتیپ دوم یاوری با اشاره به راه اندازی مرکز آموزش نیروی انتظامی درگناباد تصریح کرد: نیاز‌ها و امکانات زیرساختی برای ایجاد این مرکز طی هفته آینده اعلام و در صورت همراهی مسئولان و خیران گناباد مرکز مزبور در نیمه دوم سالجاری در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

سردار یاوری و هیات همراه در سفر یک روزه به گناباد از زیرساخت‌ها و امکانات این شهرستان برای راه اندازی مرکز آموزش ناجا بازدید کردند.

16 گفتنی است مرکز آموزش نیروی انتظامی در کشور فعال است.

انتهای پیام//ح. ص.
 

راه اندازی مرکز آموزش نیروی انتظامی در گناباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.