سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تلاش ماموران کلانتری بانوان مشهد:

اعضای باند سرقت زنان عینک دودی در مشهد دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری بانوان مشهد در عملیات های جداگاه موفق شدند اعضای باند سرقت زنان عینک دودی را در مشهد دستگیر کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد سرهنگ ابراهیم قربان‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: از چندی قبل گزارش کیف‌زنی‌های سریالی از بانوان در اتوبوس‌های شهری و مجتمع‌های تجاری هسته مرکزی مشهد به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و دستورات لازم برای پیگیری سریع شکایت مال باختگان صادر شد.

وی گفت: افسران پلیس زن از کلانتری بانوان مشهد طرح ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند و در اولین مرحله از این عملیات ضربتی با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس 3 زن جوان که عینک دودی بر چهره داشتند را در حال کیف‌زنی داخل اتوبوس شهری به دام انداختند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: در بازرسی از وسایل این 3 زن، 450 هزار ریال عربستان، 6 دستگاه گوشی تلفن همراه، 3 دستگاه تبلت، 26 عددکارت، 2 عدد کیف زنانه دوشی و هشت عدد کیف زنانه جیبی کشف کردند.

سرهنگ قربان زاده گفت: افسران دایره تجسس کلانتری بانوان مشهد در دومین مرحله از این عملیات ضربتی، 2 زن جوان دیگر را که سابقه سرقت‌های متعدد در مشهد و کرج داشتند را با عینک دودی و در حال ارتکاب کیف‌زنی در یکی از مجتمع‌های تجاری مشهد دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از وسایل همراه این متهمان نیز 306 هزار ریال دینار عراقی، 930 هزار تومان پول ایرانی، 4 دستگاه تلفن همراه، 12 عدد کارت، 2 عدد کیف زنانه دستی و سه عدد کیف زنانه جیبی کشف شده که آثار برجای مانده از 68 فقره سرقت می‌باشد و متهمان نیز به این سرقت‌ها اعتراف کرده اند و تحقیقات از این افرادادامه دارد.

انتهای پیام//م. ن
 

دستگیری زنان سارق در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.