فرماندهی نیروی انتظامی تربت حیدریه گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر مزاحمت فردی ناشناس در فضای سایبری و تهدید جانی از طرف همین فرد ناشناس برای او، رسیدگی به موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا تربت حیدریه قرار گرفت.

دستگیری مزاحم مجازی در تربت حیدریه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد علی اکبر کیانی، فرماندهی نیروی انتظامی تربت حیدریه گفت: شاکی پرونده که ترس وجودش را فرا گرفته بود در اظهارات اولیه خود به کارشناسان ادعا کرد فرد مزاحم با نمایش دادن تصاویری خشن از نارنجک او را تهدید به مرگ کرده است.

وی ادامه داد: متهم 28 ساله که از شناسایی اش توسط پلیس متحیر شده بود، با ندامت به جرم خود معترف شد و انگیزه خود را از پیام‌های تهدید آمیز به شاکی، خودنمایی و بزرگ جلوه دادن خود در فضای سایبری بیان داشت.

کیانی گفت: پس از تکمیل پرونده متهم به همراه مستندات موجود، برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.

فرماندهی نیروی انتظامی تربت حیدریه در پایان به برخی سودجویان فضای سایبری هشدار داد: پلیس فتا با رصد شبانه روزی فضای سایبری سعی بر حفظ امنیت و آرامش روانی کاربران دارد لذا کاربران نیز به منظور حفظ حریم شخصی و خصوصی خود و نیفتادن در دام مجرمان در فضای سایبری، خود را ملزم به رعایت قوانینی بدانند که در فضای حقیقی نیز به آن پایبند هستند.

پلیس فتا از کلیه کاربران می‌خواهد درصورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کرده و از آخرین رویداد‌ها از جمله اخبار و حوادث سایبری مطلع شوند.

انتهای پیام//ف. ن.

مزاحم مجازی در تربت حیدریه دستگیر شد

 
برچسب ها: پلیس فتا ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.