سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه توسعه پایانه مرزی رازی

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه توسعه پایانه مرزی رازی خبر داد.

آیدین رحمانی معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛با تشریح اقدامات در حال انجام در فاز نخست پروژه توسعه پایانه مرزی رازی گفت: اجرای فاز اول شامل محوطه سازی ،ایست اخباری پایانه مرزی رازی به مبلغ قرارداد ۸۱ میلیارد ریال و مدت قرارداد ۱۶ ماه است که در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۷۵ درصد پیشرفت ریالی برخوردار است.

رحمانی افزود: لایروبی بستر رودخانه همراه با انحراف مسیر آن، احداث پل باکسی موقت بطول ۱۲ متر واقع در مسیر دسترسی به سایت، راه دسترسی پایانه از ورودی سایت اجباری تا صفر مرزی، فنس کشی راه دسترسی مسافران و آماده سازی محوطه از مهمترین بخش‌های این فاز است که پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام برسد.

این مقام مسئول با اشاره به فاز دوم پایانه مرزی رازی گفت: ساخت ساختمان مسافری و تجاری به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع در سه طبقه همراه با ساختمان‌های جانبی و محوطه سازی ایست اجباری و اختیاری بخش اصلی طرح جامع را شامل می‌شود.

آیدین رحمانی ضمن اشاره به پروژه در حال اجرا در پایانه مرزی سرو گفت: احداث سالن مسافری و محوطه سازی پایانه مرزی سرو نیز با اعتباری معادل ۱۲۱ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در حال اجراست که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/م

  پایانه مرزی رازی شهرستان خوی توسعه می یابد

برچسب ها: حمل و نقل ، گمرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.