سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۴ هزار قرص روانگردان در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف بیش از ۱۴ هزار قرص روانگردان و ۶ هزار و ۷۵۰ سی سی شربت متادون به همراه مقداری دارو‌های غیر مجاز توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت : به دنبال کسب اطلاع مبنی بر اینکه شخصی در یکی از خیابان های شهر اسلام آبادغرب اقدام به توزیع قرص های روان گردان و داروهای غیرمجاز می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و انجام گشت های نامحسوس محل کسب فرد مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ سرتیپ نیا ادامه داد: در بازرسی از مغازه متهم، 14 هزار و 530 عدد انواع قرص روانگردان و داروی غیرمجاز و همچنین 6 هزار و 750 میلی لیتر شربت متادون کشف شد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب همچنین از معرفی متهم به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب خبر داد و گفت: مغازه وی نیز تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

وی در پایان، مبارزه با سوداگران مرگ را یکی از اولویت های پلیس برشمرد و گفت: قاطعانه با چنین افرادی برخورد می شود.

انتهای پیام/د

 

توزیع قرص های روان گردان در اسلام آباد غرب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.