سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۴ ماهه نخست امسال؛

صدور ۶۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد در فارس

مدیر کل استاندارد فارس از صدور ۶۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان خبر داد.

مرتضی رهنما مدیر کل استاندارد فارس  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  از صدور ۶۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد جدید برای محصولات تولیدی استان در زمینه صنایع غذایی، بسته بندی، آب معدنی، مصالح ساختمانی و صنایع شیمیایی در ۴ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: ۳۰ درصد از این پروانه‌ها تشویقی است.

وی افزود: در این مدت ۱۳۲ استانداردملی توسط کارشاسان اداره کل استاندارد فارس مورد بازنگری قرارگرفت.

رهنما ادامه داد: در این مدت کارشناسان اداره کل استاندارد فارس بیش از ۱۲۰۰ بار بصورت سرزده از خط تولید کارخانجات استان بازرسی و بیش از هزار نمونه محصول را بصورت اتفاقی از خط تولید و انبار برداشت کرده و تحت آزمایش‌های استاندارد قرار دادند.

وی در خصوص عملکرداداره کل استاندارد فارس در زمینه نظارت بر آسانسور‌ها گفت: در ۳ ماهه سالجاری بیش از هزار و ۱۰۰ تائیدیه ایمنی آسانسور صادر شده است.

رهنما در خصوص نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت مایع گفت: در ۳ ماهه سالجاری بیش از ۲۲۰۰ بار نازل‌های سوخت استان فارس مورد کنترل و بازرسی قرار گرفت.

مدیر کل استاندارد فارس از نظارت جدی بر مراکز عرضه کالا‌ها به ویژه فروشگاه‌های بزرگ خبرداد و تصریح کرد: در این مدت بیش از هفت هزار واحد صنفی مورد بازرسی کارشناسان اداره کل استاندارد قرار گرفته است.
انتهای پیام/ر

تمدید بیش از ۱۹۵ پروانه کاربرد علامت استاندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.