سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره موسیقی مقامی ارادت در تربت جام

نخستین جشنواره موسیقی مقامی ارادت با حمایت بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) با حضورشهرستان‌های جنوب و شرق خراسان رضوی در تربت جام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ عزیز تنها دبیر برگزاری اولین جشنواره موسیقی مقامی ارادت و عضو شورای موسیقی تربت جام گفت: این جشنواره در دو بخش رقابتی و جنبی با حضور تک خوان‌ها و گروه‌های موسیقی مقامی از شهرستان‌های جنوب و شرق خراسان رضوی در روز‌های ۵ و ۶ مرداد در تربت جام برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری این جشنواره با اشاره به جایگاه هنر در انتقال مفاهیم دینی و ارزشی افزود : این جشنواره با محوریت اجرای هنرمندان در وصف و مدح امام رضا (ع ) ارادت خود را اعلام می‌دارند.

وی ادامه داد: ۱۲ گروه از شهرستان‌های مشهد، تربت جام، تایباد، خواف و سرخس و ۱۴ تک خوان برگزیده به صورت رقابتی در این جشنواره اجرا خواهند داشت.

تنها گفت : در حاشیه این جشنواره اجرا‌های جنبی در مراکز بخش‌های شهرستان تربت جام مانند شهر‌های سمیع آباد، نیل شهر، صالح آباد به اجرا درخواهد آمد تا هنرمندان موسیقی مقامی در وصف و مدح امام مهربانی اجرا‌هایی برای مردم این شهر‌ها داشته باشند.

گفتنی است این جشنواره با حمایت بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، شورای موسیقی تربت جام و آموزشگاه موسیقی مقام برگزار می‌شود.

انتهای پیام// س . ج

 


حضور 12 گروه در جشنواره موسیقی مقامی ارادت در تربت جام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.