سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد در بافق

آیین گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد علی صیاد شیرازی و شهدای عملیات مرصاد با حضور جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم در امام زاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در  آیین  گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد با تحلیل عملیات مرصاد گفت: جمهوری اسلامی توانست با شکست دشمن در عملیات مرصاد معادلات نظامی را به هم بزند و مجموعه منافقان در هر کجا، با عملیات مرصاد به کلی نابود شدند.

سردار احمد کریم پور با تشریح دستاورد‌های عملیات مرصاد افزود: با انجام این عملیات، منافقان به دروغگو بودن رهبران خود پی بردند و دشمن در این عملیات شکست سختی خورد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: دشمن در هر سطحی حمله کند پاسخ می‌دهیم.

مشاور سردار سلیمانی با تحلیل شرایط حساس منطقه به دست آورد‌های هسته‌ای کشور اشاره و پیشرفته‌ها را در این زمینه بسیار مطلوب عنوان کرد.

کریم پور با بیان سخنان سردار قاسم سلیمانی در زمینه تهدیدات ترامپ، این تعهدات را بی اساس خواند.

فرمانده نامدار دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود به ارزش‌های یادواره شهدا پرداخت و گفت: مردم شهدا را دوست دارند، اما برخی درصدد هستند تا با خدشه دار کردن اهداف انقلاب و آرمان‌های شهدا، آنان را به دست فراموشی بسپارند.

کریم پور به منویات مقام معظم رهبری اشاره و خاطر نشان کرد: احترام به شهدا و زنده نگه داشتن ارزش‌های شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: حفظ یاد و خاطره شهدا یک فریضه است که باید مورد توجه قرار گیرد و شهدا برای دفاع از دین اسلام و آرمان‌های انقلاب جان خود را فدا کردند و ما هم اکنون وارث جانفشانی شهدا و موظف به پاسداری از خون شهیدان هستیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس به صبر خانواده‌های شهیدان اشاره کرد و گفت: از دیگر مسائلی است که انسان را حقیقتا شگفت زده و متحیر می‌کند همین استقامت و صبوری آنان است.

گفتنی است:اجرای سرود و برنامه‌های فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های این آیین در بافق بود.

انتهای پیام/ص

آیین گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد در بافق برگزار شد

برچسب ها: شهدا ، یادواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.