جانشین مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد از برگزاری سی‌امین دوره‌ی مسابقات قرآنی مرحله استانی سازمان جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نورالدینی جانشین مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه سازمان جهاد کشاورزی گفت: مسابقات قرآنی هرسال در رشته‌های تفسیر، قرائت، ترتیل و حفظ در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: هزار نفر در مسابقات مرحله شهرستانی شرکت کردند که از میان آن‌ها ۱۵۰ نفر انتخاب شدند تا در مرحله استانی به رقابت بپردازند.

جانشین مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد تصریح کرد: شهرستان‌های میزبان به ترتیب تفت، مهریز، خاتم، ابرکوه، بهاباد، بافق، میبد و اردکان می‌باشند.

نورالدینی با اشاره به حضور ۲۰۰ نفر در مسابقات استانی اظهار داشت: برنامه‌های این دوره از مسابقات با تجدیدعهد با شهدا شروع و در ادامه مسابقات آغاز و شرکت‌کنندگان تا ظهر به رقابت خواهند پرداخت و در مراسم اختتامیه به افرادی که به مرحله کشوری راه یافتند جوایزی اهدا خواهد شد.

این مقام مسئول هدف از برگزاری مسابقات را شناسایی نخبگان قرآنی و تشویق خانواده‌ها و مردم به رویکرد قرآنی دانست و اظهارداشت: با برگزاری مسابقات قرآنی استعداد‌ها شکوفا شده و بسیاری از افراد در رشته‌های قرآنی به استعدادشان پی می‌برند.

انتهای پیام/ ا

برگزاری مسابقات استانی قرآن باحضور200نفرازکارکنان جهادکشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار