سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری مسلحانه اشرار با نیروی انتظامی در ایلام

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام از درگیری اراذل و اوباش با نیروی انتظامی در تفرجگاه ارغوان ایلام، و زخمی شدن یک مامور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در درگیری تفرجگاه ارغوان یک مامور انتظامی زخمی شده است، گفت: تلاش پلیس برای شناسایی عامل یا عاملان این حادثه در دست بررسی قرار دارد.

فرزاد یاسمی اظهار کرد: ظهر امروز در پی تماس‌های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت توسط یک دستگاه پژو ۲۰۶ در میدان ارغوان بلافاصله گشت فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به محل اعزام شد.

وی افزود: پس از حضور مأموران پلیس در محل، سرنشینان خودرو ۲۰۶ با شلیک اسلحه یکی از مأموران فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را زخمی و از محل متواری می‌شوند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام یادآور شد: مامور انتظامی به صورت سطحی زخمی شده و بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان انتقال یافت و حال عمومی وی رضایت بخش است.

یاسمی در پایان با بیان اینکه دستگیری عاملان این درگیری در دستور کار پلیس قرار دارد گفت: شهروندان عزیز به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق و تکمیلی را از رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/ی

 

درگیری با پلیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.