سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵ طرح عمرانی درگناوه اجرایی شد

شهردار گناوه گفت: ۱۵ طرح عمرانی دراین شهر اجرایی شده که بخشی به اتمام رسیده و شماری دیگر در هفته دولت و دهه فجر و طول امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ماشاالله احمدی روز جمعه در بازدید خبرنگاران از این طرح‌ها افزود: اجرای این طرح‌ها از سال ۱۳۹۶ همزمان با شروع کار در مدیریت شهرداری در محلات مختلف بویژه نقاط کمتر توسعه یافته آغاز و از روند پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند.

وی اظهارداشت: فاز دوم خیایان حرم تا حرم به مبلغ قرارداد ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها است که ۲ نقطه اصلی شهر را به کمربندی متصل و دسترسی کل سایت ایران خودرو و مسکن مهر از این مسیر هموار می‌شود.

وی گفت: باتوجه به اینکه اعتبار طرح‌های عمرانی پیش بینی شده از محل اعتبارات حمل کالای ملوان باید تامین می‌شد و منتفی و برداشته شد، از اعتبارات مالیات ارزش افزوده، حق آلایندگی، داخلی شهرداری، منابع استانی و تملک شهرستان هزینه‌ها صورت گرفت.

شهردار گناوه افزود: احداث خیابان جدید بعثت در محله نوروز آباد و کانال دفع آب‌های سطحی این مسیر با قرارداد پنج میلیارد و ۸۵۷ میلیون ریال از دیگر طرح‌های مهم است که تلاش خواهد شد تا هفته دولت امسال بهره برداری و خواسته و مشکل دیرینه تردد ساکنان این منطقه حل شود.

وی با بیان اینکه رفیوژ خیابان‌های اصلی شهر به همراه سیستم روشنایی آن نیز از طرح‌های مهم در دست اجرا است که نقشی مهم در کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک ایفا می‌کند، گفت: دراین نقاط براساس آمار ارایه شده فوریت‌های پزشکی ۱۰۵ تصادف رخ داده که به فوت و مجروح شدن همشهریان منجر شد.

احمدی ادامه داد: احداث کانال دفع آب‌های سطحی در ۲ نقطه مهم شهر از دانشگاه آزاد تا چهار راه شبکه بهداشت و درمان و از مسیر اداره برق به چهاراه مخابرات که سال‌ها بر اثر بارندگی مشکلات عدیده‌ای ازجمله آبگرفتگی شدید و جلوگیری از تردد بوجود آورده بود، اجرا شده است.

شهردار گناوه، نهضت آسفالت، زیرسازی معابر و کوچه‌ها و ساخت کانیو را از دیگر طرح‌های مهم دانست که در محلات مختلف شهر بویژه در نقاط کمتر بهره‌مند که توجه نشده بودند و زینبده و درخور شان مردم نبود اجرایی شده است.

وی افزود: تاکنون ۲۲۰ هزار مترمربع آسفالت و ۲۵۰ هزارمترمربع زیرسازی در نقاط مختلف شهر اجرا و در سال جاری بقیه محلاتی که انجام نشده این نهضت تداوم خواهد یافت.

وی گفت: باتوجه به اینکه بخشی از آسفالت کوچه‌ها و معابر فرسوده و قدمت زیادی داشتند مجدد نوسازی و آسفالت شدند.

انتهای پیام/م

اجرای ۱۵ طرح عمرانی درگناوه

برچسب ها: شورای شهر ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.