سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امام رضا (ع):

قدرت کفر پاسخگوی قدرت ایران اسلامی نیست

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: آمریکا و اسراییل حریف انقلاب اسلامی ایران نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازمشهد ، سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) در افتتاحیه دوره‌ آموزشی طرح جهادی ولایت با اشاره به آیه ۱۰۴ سوره‌ی نسا افزود: از طرف خداوند به انسان‌ها تذکر داده شده است که وقتی که هنگام مبارزه با دشمنان دچار گرفتاری می‌شوید بدانید که دشمنانتان هم در چنین وضعی هستند، اما تمایز شما با آنان در این است که شما خدا را دارید، اما دشمن، خدا و پشتیبانی معنوی اش را ندارد.

وی ادامه داد: تعقیب دشمن تا رسیدن به نتیجه نهایی یک اصل است. اما ما نباید انسان های کم ظرفیتی باشیم و با رسیدن به پیروزی اندک دچار غرور و خودشیفتگی شویم. گاهی ممکن است دشمن ما را دچار فریب کند و در گیر یک میدان فرعی شویم و از میدان اصلی باز بمانیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: مهم‌ترین هدفی که استکبار به دنبال آن است به هم ریختگی اجتماعی درون کشور با استفاده از فشار تحریم هاست. ما نباید مسائل اجتماعی را با موضوعات و چالش‌های اقتصادی مخلوط کنیم در حالیکه آنان با ایجاد نفاق و استفاده از نیرو‌های ضد انقلاب سعی در این کار دارند.

نظری با اشاره به ظرفیت خراسان رضوی در راستای کار‌های جهادی افزود: ما نیاز به سرمایه گذاری در روستا‌ها نداریم بلکه نیاز ما به شبکه سازی، آموزش و توجیه است ما می توانیم با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و عزم و اراده و کار جهادی مشکلات را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: امروز ترامپ و مواضع او به نفع جهوری اسلامی ایران است همانطور که می‌گویند عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد. مواضع ترامپ نیز باعث شفاف سازی شده است. در نتیجه‌ی استقامت و مبارزه‌ی ما برکات الهی عاید مردم، نظام و جبهه‌ی حق می‌شود.

 انتهای پیام//ف.ن
 

افتتاحیه‌ی دوره‌های آموزشی طرح ولایت در مشهد برگزار شد

برچسب ها: سپاه ، سپاه پاسداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.