آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی امام رضا (ع) در نیشابور

عملیات اجرایی ساخت درمانگاه تخصصی امام رضا (ع) با حضورسردار فروتن فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه در نیشابور آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی امام رضا (ع) در نیشابوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد حسین سلیمانی فرمانده تیپ 21 امام رضا (ع) نیشابور در این مراسم گفت: این درمانگاه تحصصی در زمینی به ابعاد 1500 متر مربع در پنج طبقه شامل تخت‌های بستری اورژانس، پزشک عمومی، پزشک متخصص، تخصص‌های داخلی، اطفال، گوش و حلق وبینی، جراحی، بخش‌های آزمایشگاه عمومی و تخصصی و پاتولوژی، بخش رادیولوژی، سی تی اسکن، ماماگرافی، رادیو لوژی پرتال ساخته خواهد شد .

وی افزود: بخش‌های دندانپزشکی هم با 15 تخت که این 15 تخت شامل تخت‌های دندانپزشکی اطفال، تخت‌های تخصصی و عمومی که تمام اعمال دندانپزشکی انجام می شود.

 فرمانده تیپ 21 امام رضا (ع) نیشابور افزود: مدت زمانی که در نظر گرفتیم با کار جهادی که انجام خواهد شد یک سال است و در این یک سال کلینیک که حدود پنج هزار و پانصد متر مربع است به بهره برداری خواهد رسید.
 
سردار فروتن فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه در ادامه این مراسم گفت: تیپ 21 امام رضا (ع) یکی از یگان‌های توانمند در حوزه سلامت می‌باشد ساخت این کلینیک مورد تایید فرمانده نیروی زمینی سپاه قرار گرفت تا در خدمت مردم نیشابور قرار بگیرد.
 
انتهای پیام// س. ح.
 

درمانگاه تخصصی امام رضا (ع) در نیشابور وابسته به تیپ 21 امام رضا (ع) ساخته خواهد شد

برچسب ها: سپاه ، بهداشت ودرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار