سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص اعتبارات برای ۱۶۲ پروژه بخش آب در شهرستان عسلویه

فرماندار شهرستان عسلویه از تخصیص اعتبارات برای ۱۶۲ پروژه در این شهرستان خبر داد و گفت: ۳۰ درصد اعتبارات عسلویه به بخش آب تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالنبی یوسفی صبح پنجشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان عسلویه اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی شهرستان عسلویه ۳۴ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان است.

وی ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) به بیان اهمیت موضوع توزیع اعتبارات پرداخت و افزود: یکی از مهمترین جلسات در هر شهرستان کمیته برنامه‌ریزی است که مسئولان ادارات در این جلسه با شناسایی نقاط قوت و ضعف سعی می‌کنند برنامه توسعه‌ای خود طی یکسال آتی را تدوین کنند.

فرماندار شهرستان عسلویه ضمن تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در این شهرستان خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات برای ۱۶۲ پروژه در شهرستان انجام شده است.

یوسفی با اشاره به تخصیص ۵۸ درصد اعتبارات سال گذشته گفت: از تک تک مدیران شهرستان می‌خواهیم در جذب اعتبارات، اجرای طرح‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تلاش بیشتری داشته باشند و کم کاری مسئولین ادارات در این زمینه قابل قبول نیست.

وی به مشکلات آب در شهر‌ها و روستا‌های عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: امسال ۳۰ درصد اعتبارت برای کمک به این بخش و رفع نواقص و حل مشکل اهالی شهرستان هزینه می‌شود که انتظار می‌رود مدیران این حوزه با جدیت تمام و تلاش بی وقفه زمینه ساز کاهش مشکلات آب شهرستان عسلویه باشند.

یوسفی خاطرنشان کرد: اعتبارات تملک دارایی شهرستان عسلویه مبلغ ۳۴ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان است که این اعتبار در بخش آب، برق، بهداشت، ورزش، حمل و نقل، صنعت، قضایی، کشاورزی، گردشگری، آموزش، فرهنگ، عمران و چند بخش دیگر هزینه می‌شود که شاخص‌ترین آن رفع مشکل آب شهرستان است.

فرماندار عسلویه به پروژه احداث سالن ورزشی شهر نخل تقی به عنوان یکی از طرح‌های مهم و ضروری شهرستان اشاره کرد و افزود: جمعیت ساکن در این شهر و دانش آموزان نخل تقی نیازمند سالن ورزشی هستند و زیبنده نیست در جوار تاسیسات نفت و گاز، ساکنین پرجمعیت‌ترین شهر شهرستان عسلویه از این نعمت بی بهره باشند.

انتهای پیام/م

۳۰ درصد اعتبارات عسلویه به بخش آب تعلق گرفت

برچسب ها: بحران آب ، صدای مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.