سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی سامانه کاهش طلاق در کرمانشاه

سامانه کاهش طلاق در کرمانشاه راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  مرادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع دادگستری کرمانشاه گفت : سامانه کاهش طلاق با عنوان تصمیم در کرمانشاه راه اندازی شد .

وی گفت : از روز ۲۲ مردادماه سال جاری و همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) این سامانه راه‌اندازی می‌شود.

مرادی  افزود: متقاضیان طلاق در استان کرمانشاه از این به بعد به دادگاه خانواده مراجعه نمی‌کنند، بلکه در ابتدا در سامانه تصمیم ثبتنام کرده و اطلاعات خود را وارد می‌کنند و سپس به مرکز مشاوره معرفی می‌شوند.

وی افزود : استان کرمانشاه طی سال‌های اخیر با افزایش آمار طلاق مواجه بوده و سازمان بهزیستی متولی برنامه کاهش طلاق است که می‌تواند نقش مهمی را در زمینه ارائه مشاوره پیش از ازدواج و نیز مشاوره پیش از طلاق به زوجین ایفا کند و مراکز مشاوره صاحب صلاحیت زیرنظر این سازمان فعالیت می‌کنند.

مرادی گفت : سازمان بهزیستی به این افراد نوبت می‌دهد، سپس آن‌ها را به مرکز غربالگری دعوت می‌کنند تا برای این افراد پرونده تشکیل شود و سپس به مرکز مشاوره معرفی می‌شوند؛ بر اساس سامانه تصمیم برای زوجین متقاضی طلاق ۴۵ روز مشاوره تعریف خواهد شد و در صورت عدم سازش زوجین در مرحله مشاوره و اصرارشان بر طلاق پرونده‌های آن‌ها به دادگاه خانواده ارجاع می‌شود، این روال برای تمام متقاضیان طلاق در استان کرمانشاه خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

افزایش آمار طلاق در کرمانشاه

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، طلاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.