سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهرده برداری از جاده سلامت پارک جنگلی النگدره

آیین افتتاح ۸ پروژه عمرانی خدماتی و کلنگ زنی ۵ پروژه جدید در پارک جنگلی النگدره امروز با حضور شهردار گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ عبدالرضا دادبود شهردار گرگان امروزدر این مراسم ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) گفت: فاز نخست عملیات احداث جاده سلامت پارک جنگلی النگدره سال گذشته انجام شده بود و امسال فاز دوم آن اجرایی شد.

وی ادامه داد: با تلاش همکاران معاونت زیربنایی و حمل و نقل شهرداری گرگان و پیمانکار فاز دوم این پروژه ۳۵ روزه به بهره برداری رسید.

دادبود افزود: تهیه چوب برای اجرای این پروژه کار سختی بود که با پیگیر‌های انجام شده بخشی از آن از استان‌های سمنان و مازندران تهیه شد.

وی ادامه داد: جاده سلامت پارک جنگلی النگدره به طول یک هزار و٤٠٠ متر با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شهردار گرگان به دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرداری گرگان در پایان دهه کرامت اشاره و بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی احداث کانال هدایت آب‌های سطحی در گلند تاریکی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال و احداث کندراه واقع در بزرگراه شهید کلانتری در محدوده تقاطع زنگیان (از ۶۰ متری افسران تا میدان مفتح) آن هم با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

وی گفت: همچنین عملیات اجرایی احداث دیوار سنگی رودخانه زیارت حد فاصل بهاران ۱۲ تا پاییزان ۱۱ به طول ۱۵۰ متر و ارتفاع ۵ متر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

دادبود گفت: اجرای آبیاری تحت فشار در محدوده بلوار هیرکان با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی در شهرک امام (ره) با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و هوشمندسازی خدمات شهرداری گرگان (پرداخت عوارض- سیوسک‌های شهروندی) از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرداری گرگان است.

شهردار گرگان افزود: همچنین عملیات عمرانی پیاده روسازی خیابان گل‌ها (ضلع شرقی) حد فاصل چهار راه گل‌ها تا سه راهی مطهری و گلبرگ ۵ با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال خبربه پایان رسیده است.

دادبود گفت: عملیات اجرایی پروژه بهسازی و مرمت خانه تاریخی دارویی به عنوان نخستین خانه تاریخی تملک شده توسط شهرداری به زودی آغاز می‌شود.

شهردار گرگان گفت: عملیات عمرانی ساخت مجموعه رستوران و کافی شاپ پارکینگ عدالت ۱۷، احداث و تجهیز پارک معلولان در جانباز ۳۶، عملیات دیواره سازی و آماده سازی آرامستان جدید در محور آق قلا و احداث میدان قلعه خندان آغاز شد.

فائزه عبداللهی رئیس شورای اسلامی شهر گرگان هم در این مراسم گفت: شورای پنجم در ۸۰ جلسه علنی و فوق العاده ۲۷۲ مصوبه عمرانی، تملکی، حقوقی، مالی و فرهنگی داشته است.

وی با بیان اینکه تمام لوایح شهرداری به غیر از ۱۵ مورد در این مدت به تصویب رسیده است، افزود: تصویب حداکثری لوایح شهرداری مبین همراهی و همدلی اعضای شورای اسلامی با شهردار است.

عبدالهی ادامه داد: گرگان ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی بسیاری دارید و مدیریت شهری تلاش دارد با همدلی و همراهی سایر مدیران ان را به قطب گردشگری استان تبدیل کند.

انتهای پیام/م

 

از جاده سلامت پارک جنگلی النگدره بهره برداری شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.