اعتراض رانندگان حمل و نقل نخاله های ساختمانی گرگان به صحن علنی شورای شهر کشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ در شامگاه شنبه سی امین جلسه علنی شورای شهر گرگان با حضور شهردار برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

در این جلسه رانندگان حمل ونقل نخاله‌های ساختمانی با ورود به صحن علنی شورای شهر گرگان به تغییر محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی اعتراض کردند.

راننده‌ای در جلسه شورای شهر گفت: در گذشته نخاله‌های ساختمانی را در منطقه هزارپیچ و کریم آباد به دستور شهرداری تخلیه می‌کردیم، اما اداره محیط زیست مانع تخلیه بار ما شده است.

در ادامه راننده دیگر گفت: به دلیل اینکه شهرداری مکانی مناسب برای تخلیه نخاله ساختمانی شهر مشخص نکرده است به اینجا آمده ایم.

وی ادامه داد: شهرداری برای تخلیه بار منطقه توسکستان که فاصله زیادی با شهر دارد تعیین کرده و برای ما به صرفه نیست این مسیر طولانی را با نرخ کرایه پایین طی کنیم.

وی گفت: در خواست ما رانندگان از شورای شهر و شهردار این است که جایگاه مناسب تری برای تخلیه تعیین کند تا با مشکل مواجه نشویم.

در ادامه عبداللهی رئیس شورای شهر گرگان گفت: طی توافقی که با پیمانکار طرف قرداد تخلیه نخاله و با دستور شهردار این طرح اجرایی شد.

عبداللهی گفت: در حال حاضر شهرداری مکان مناسب برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی ندارد، اما به مدت یک ماه برای تخلیه نخاله ساختمانی در منطقه کریم آباد گرگان فرصت می‌گیرد تا مکان جدید و مناسب تری برای تخلیه تعیین کند.

انتهای پیام /ع
 

سی امین جلسه علنی شورای شهر گرگان

برچسب ها: شورای شهر ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.