سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطوط انتقال آب شرب روستاهای هندیجان بازسازی شدند

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان هندیجان گفت: خط انتقال آب شرب 4 روستا در این شهرستان بازسازی و تعمیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منوچهر شکاری، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان هندیجان با بیان اینکه خط انتقال آب شرب به دلیل فرسودگی دچار شکستگی‌های مکرر می‌شد بیان داشت: به منظور رفع این مشکل خطوط انتقال آب شرب بازسازی و تعمیر شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شکستگی‌ های خطوط انتقال و شبکه توزیع منجر به افت فشار و کاهش کیفیت آب اهالی روستایی و هدر رفت آب می‌شود تصریح کرد: به منظور جلوگیری از هدررفت آب نسبت به تعمیر و بازسازی خط انتقال آب شرب 4 روستای هندیجان اقدام شد.

شکاری اذعان داشت: اکیپ تعمیرات و نگهداری امور آبفا روستایی شهرستان هندیجان در راستای جلوگیری از هدر رفت آب و برای توزیع آب شرب مطلوب با فشار و کیفیت مناسب در کوتاه‌ ترین زمان تعمیرات لازم روی خطوط انتقال و شبکه توزیع را انجام می‌داد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان هندیجان افزود: این خط انتقال به طول 4 کیلومتر است که آب شرب روستاهای مالکی، زلقی، رگ سفید و بوطاهری را تامین می‌کند.

این مقام مسئول اظهار داشت: 4 روستای مالکی، زلقی، رگ سفید و بوطاهری 130 خانوار با جمعیتی بالغ بر 657 نفر را تحت پوشش دارند.

انتهای پیام/گ

جلوگیری از هدررفت آب با تعمیر خطوط انتقال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.