سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۸ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر سیستان و بلوچستان پرداخت شد

مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان گفت: ۹۸ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت خشکسالی از ابتدای امسال تاکنون به عشایر این استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حمید طوقی مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این تسهیلات در راستای طرح زنجیره تولید گوشت، کمک به اقتصاد خانوار و همچنین ایجاد و حفظ اشتغال به خانوار‌های عشایری سیستان و بلوچستان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه به هر خانوار ۱۰ میلیون تومان تسهیلات اعطا شده است گفت: این تسهیلات در قالب تامین علوفه و خرید دام از طریق اتحادیه و شرکت‌های تعاونی‌های عشایری در اختیار عشایر قرار گرفت.

مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان گفت: طرح تسهیلات ارزان قیمت خشکسالی از سال ۹۵ اجرا شده که استان در این زمینه پیشگام بوده به طوری که با جذب تسهیلات یاد شده گام مهمی در کاهش میزان خسارت ناشی از این پدیده در بین جمعیت عشایر برداشته شده است.

طوقی اظهار داشت: در سال‌های گذشته افزون بر هفت میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت خشکسالی در سیستان و بلوچستان جذب شده است.

 جمعیت عشایری سیستان و بلوچستان افزون بر ۱۹ هزار خانوار است که دارای ۹۰۰ هزار راس دام هستند که از ۶۰ درصد مراتع استان بهره برداری می‌کنند.

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات به عشایر سیستان و بلوچستان

برچسب ها: تسهیلات ، عشایری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.