سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیعه و سنی دو بال امت اسلامی هستند

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:شیعه و سنی دو بال امت اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛همایش علمای اهل تشیع و تسنن استان با موضوع تبیین اندیشه‌ها و افکار امام شافعی در وحدت امت اسلامی در مصلی امام خمینی (ره )شهرستان پیرانشهر برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این مراسم گفت: یکی از راه‌های وحدت امت اسلامی تجلیل از علمای معاصر شیعه و سنی است که باید به این مهم نیز بیش از پیش توجه شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان این که امام رضا (ع) به عنوان یک نقطه مشترک بارز میان شیعه و سنی به شمار می‌آیند،گفت: امام رضا (ع) نیز می‌تواند محور وحدت میان شیعه و سنی باشد چرا که در کتب اهل سنت در مورد فضایل ائمه اطهار (ع) خصوصا این امام بزرگوار مطالب زیادی نقل شده است.
 
حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای استان نیز در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی راه چهل ساله خود را با وحدت طی کرده است و پیروزی‌های مختلف صورت گرفته در منطقه خصوصا شکست داعش نیز بدین وسیله به دست آمد.
 
ماموستا سرخابی مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در امور اهل سنت و امام جمعه موقت پیرانشهر نیز در این همایش بر وحدت بیش از پیش شیعه و سنی تاکید کرد و این مهم را موجب از بین رفتن توطئه‌های شوم دشمنان انقلاب دانست.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری همایش علمای اهل تشیع و تسنن در آذربایجان غربی

برچسب ها: داعش ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.