سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه خبر داد .

مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: کشف 9 هزار نوع قرص روانگردان و دستگیری 387 سارق از جمله نتایج اجرای این طرح در طول ماه گذشته بوده است.

وی گفت : طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تیرماه در چند مرحله توسط ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه اجرا و نتایج خوبی حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نتایج در این طرح، کشف 607 مورد سرقت بود و در همبن راستا 387 سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ مرزبانی افزود: بیشترین سرقتها مربوط به سرقت قطعات خودرو با 183 فقره، سرقت داخل خودرو با 152 فقره و سرقت خودرو با 87 فقره می باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان برخورد با موادفروشان را نیز از دیگر برنامه های اجرا شده عنوان و تصریح کرد: در این راستا، 262 معتاد و قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر و بیش از 11 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

وی کشف بیش از 9 هزار انواع قرص روانگردان را از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ماه گذشته عنوان کرد.

سرهنگ مرزبانی افزود: توقیف 814 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که عمدتا فاقد پلاک و مدارک شناسایی لازم بوند را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کشف بیش از 9 هزار انواع قرص روانگردان

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.