سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم قضایی؛

تعطیلی واحدهای آموزشی متخلف در دزفول

مدیر آموزش و پرورش دزفول از تعطیلی 2 واحد آموزشی متخلف در این شهرستان با حکم قضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالمحمد جرجانی، مدیر آموزش و پرورش دزفول با اشاره به انجام بازرسی از مدارس در طول سال تحصیلی بیان کرد: کارشناسان آموزش و پرورش در ماه های اخیر بیش از 40 واحد آموزشی را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی اذعان داشت: در این بازرسی ها تمدید مجوز، استاندارسازی فضای آموزشی، رعایت مسائل مالی، ممنوعیت استخدام نیروی مرد در مدارس دخترانه و استخدام نیروی کار با آزمون مورد بررسی قرار می گیرد.

جرجانی اظهار کرد: در بازدیدهایی که بعمل آمد یک پیش دبستانی غیرانتفاعی و یک آموزشگاه علمی آزاد در 3 مرحله تذکر دریافت کردند، که به علت برطرف نکردن نواقص از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری شد.

مدیر آموزش و پرورش دزفول با بیان اینکه تعطیلی این 2 واحد آموزشی غیردولتی با حکم قضایی انجام شد، افزود: در صورتی که واحدهای آموزشی مذکور نسبت به رفع نواقص و رعایت استانداردهای آموزشی اقدام نمایند می توانند مجددا فعالیت آموزشی خود را ادامه دهند.

این مقام مسئول درخصوص روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس این شهرستان بیان داشت: دریافت هرگونه وجه از والدین دانش آموزان هنگام ثبت نام تخلف بوده و در این رابطه تاکنون به تعدادی از مدیران مدارس تذکر کتبی داده شده است.

عبدالمحمد جرجانی با بیان اینکه با هیچکدام از مدیران تعارفی نداریم و قانون باید اجرا شود اذعان کرد: تاکنون 500 نوآموز در مقطع پیش دبستانی دزفول ثبت نام کرده اند، ضمن اینکه تعداد نوآموزان سال گذشته حدود یک هزار و 200 نفر بود که امسال هم پیش بینی می شود تا پایان زمان ثبت نام همین تعداد ثبت نام کنند.

انتهای پیام/گ

واحدهای صنفی متخلف پلمپ شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.