سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه رصد مشکلات فعالان اقتصادی استان سمنان

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان سمنان، از راه‌اندازی سامانه پایش آنلاین مشکلات فعالان اقتصادی در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی اصغر جمعه ای  رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان سمنان در چهل و پنجمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه سامانه مرتبط با رصد مشکلات فعالان اقتصادی نیز تهیه می‌شود تا ارتباط با سامانه پایش آنلاین مشکلات بخش‌های اقتصادی در استان تسهیل شود، گفت: این سامانه امکان دریافت اطلاعات به‌صورت متن و صوت را نیز دارد.

وی در ادامه افزود: سامانه پایش آنلاین اتاق بازرگانی سمنان برای بررسی مشکلات عدیده و لحظه‌ای فعالان اقتصادی، حذف کاغذبازی و بروکراسی اداری برای صرفه‌جویی در وقت و انرژی، رصد روزانه مشکلات و ... راه‌اندازی و کار ویژه‌های مرتبط با آن تعریف‌شده است.

مهدی حداد رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی سمنان نیز در این نشست مشکلات قطعی برق در کارخانه‌های استان را جدی خواند و گفت: قطعی دو ساعت برق در یک واحد صنعتی غرامت و زیان فراوانی به خط تولید وارد می‌کند به‌طوری‌که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان این زیان را در خط تولید جبران کرد.

انتهای پیام / گ

سامانه پایش مشکلات فعالان اقتصادی سمنان راه‌اندازی می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.