سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمانی: رای سوپر جام را به رسمیت نمی‌شناسیم/ استیناف رای را برنگرداند تغییر موضع می‌دهیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:به هیچ عنوان رای اعلام شده درباره بازی سوپر جام را به رسمیت نمی‌شناسیم.

حسن زمانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اعلام رای سوپر جام گفت: به هیچ عنوان رای اعلام شده درباره بازی سوپر جام را به رسمیت نمی شناسیم و برای فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی که کاملا با نا عدالتی حرکت اشتباه سازمان لیگ را تایید کردند متاسف هستم. تمام عواقب پیش آمده در این کار به عهده سازمان لیگ ،کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال است.

او ادامه داد: اعتراض خود را درباره بازی سوپر جام به کمیته استیناف می دهیم و در این راستا این کمیته باید حق استقلال را پس بگیرد در غیر این صورت احتمال دارد درباره حضور در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی تصمیمات جدیدی را اتخاذ کنیم.

زمانی بیان کرد: رای صادر شده را به هر فردی که می گوییم تعجب می کند و از اینکه این رای از سوی کمیته انضباطی علیه استقلال اعلام شده می خندند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: در این چند وقت در تمامی رده های ملی همکاری لازم را داشتیم حتی با سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی بهترین برخورد داشتیم، اما اگر قرار باشد ظلم در حق استقلال ادامه پیدا کند ما هم برنامه های خودمان را برای همکاری تغییر می دهیم.


بیشتر بخوانید: زمانی: از سوپر جام انصراف ندادیم / کار سازمان لیگ غیرقانونی است


انتهای پیام/

واکنش تند زمانی به رای سوپر جام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
پرسپولیسیم