سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادرس: هنوز تحقیقات مربوط به پرونده پیروانی کامل نشده است / زمانی در حدی نیست که کمیته استیناف را تهدید کند

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: جلسه رسیدگی به پرونده افشین پیروانی به علت غیبت آخرین شاهد برگزار نشد.

مهدی دادرس در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت پرونده افشین پیروانی اظهار کرد: طبق برنامه قرار بود آخرین شاهد پرونده پیروانی به کمیته استیناف بیاید تا درباره این پرونده به جمع بندی نهایی برسیم اما او در این جلسه حضور پیدا نکرد و هفته آینده این پرونده را رسیدگی می کنیم.

او ادامه داد: یکی از شاهدان پرونده افشین پیروانی به علت دریافت نکردن دعوتنامه در جلسه روز گذشته کمیته استیناف حضور نیافت بنابراین ما دعوتنامه دیگری برای او ارسال کردیم و قرار است هفته آینده به این کمیته بیاید تا تحقیقات خود را کامل کنیم.

دادرس درباره احتمال صدور رای در جلسه هفته آینده کمیته استیناف تصریح کرد: بعد از اینکه اظهارات آخرین شاهد را درباره پرونده افشین پیروانی شنیدیم با حضور همه اعضای کمیته جلسه می گذاریم و اگر به جمع بندی نهایی برسیم حکم را صادر می کنیم.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تصریح کرد: پرونده افشین پیروانی سنگین است و ما قدم به قدم این پرونده را پیش می بریم تا حقی ضایع نشود. تاکنون 2 شاهد درباره پرونده پیروانی در جلسه کمیته حضور یافتند و واقعیت های این پرونده را بیان کردند. آخرین شاهد هم قرار است هفته آینده بخش دیگری از ماجرا را تشریح کند تا شفاف سازی صورت بگیرد. افشن پیروانی هم 2، 3 بار به کمیته استیناف آمده است و دفاعیات خود را بابت این پرونده ارائه کرد.

دادرس درباره اینکه احتمال بخشیدن افشین پیروانی وجود دارد، گفت: به هر حال در محکمه قضایی هر اتفاقی رخ می دهد و یکی محکوم و دیگری بخشیده می شود. ما ذهن خود را از مسائل و حاشیه ها خالی کردیم تا خودمان به نتیجه نهایی درباره پرونده پیروانی دست یابیم.

او در پایان درباره اینکه پرونده اعتراض باشگاه استقلال بابت نتیجه سوپرجام به کمیته استیناف ارسال شده است یا نه! خاطر نشان کرد: نه پرونده ای در این مورد به کمیته ارسال نشده است.تا زمانی که پرونده را بررسی نکنیم قادر نخواهیم بود  روی هوا حکم بدهیم. ابتدا باید محتویات پرونده در اختیار کمیته استیناف قرار بگیرد شاید رای کمیته انضباطی بر مبنای قانون و عادلانه باشد که در آن صورت کمیته استیناف هم آن رای را تایید می کند. 

پرونده بازی سوپر جام هنوز به کمیته استیناف ارسال نشده است 

عضو کمیته استیناف درباره اظهارات زمانی مبنی بر اینکه تایید رای کمیته انضباطی از سوی کمیته استیناف تیم استقلال از رقابتهای لیگ برتر و جام حذفی کنار می کشد، گفت: همه می دانند حسن زمانی چگونه وارد فوتبال شده است و در قد و قواره ای نیست که فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف را با چنین اظهاراتی فشار قرار بدهد. قرار نیست هر فردی که با عضویت هیئت مدیره باشگاه های بزرگ در می آید با چنین مواضعی اعضای کمیته استیناف را که کار خود را بر مبنای قانون پیش می برند تهدید کند. ما محتویات پرونده سوپرجام را بررسی کرده و بعد رای نهایی را صادر می کنیم تا زمانی که چنین کاری را انجام ندادیم اجازه نمی دهیم افراد وابسته ما را تهدید کند. 


بیشتر بخوانید: صالحی: احتمال صدور رای پرونده پیروانی تا فردا وجود دارد


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.