سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان میزبان مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: از 4 تا 14 مرداد مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: در راستای رویداد گردشگری «همدان، 2018» همدان در یکی دو ماه آینده میزبانی‌های متعددی را در رقابت‌های ملی و بین المللی شطرنج برعهده دارد و مردادماه و شهریورماه میزبان 3 رویداد مهم داخلی و بین‌المللی است.

وی به مسابقات شطرنج اشاره کرد وگفت:از4 تا 14 مردادماه میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها با حضور 15 تیم آسیایی برگزار می‌شود و پیش‌بینی ما این است که بیش از 150 شطرنج‌ باز در این مسابقات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا چکیده‌ای از بهترین‌های قاره کهن در قالب تیم‌های ملی به همدان سفر می‌کنند.

منعم در ادامه بیان کرد: پس از برگزاری جام ملت‌های آسیا، از 18مرداد امسال میزبان جشنواره قهرمانی کشور در بخش مردان هستیم و سپس از 26 مردادماه تا 2 شهریور باید رقابت‌های بین‌المللی اوپن ابن سینا را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه این3 رویداد مهم زمینه حضور صدها شطرنج‌باز برجسته داخلی و خارجی را به استان مهیا کند، عنوان کرد: میزبانی این رقابت‌ها بزرگترین گام معرفی همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا خواهد بود.

انتهای پیام / ب

شرکت 150 شطرنج باز با حضور 15تیم آسیایی در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.