سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی فارس خبر داد؛

بافت تاریخی شیراز صاحب هتل شد

با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۲۷۰ نفر، بافت تاریخی شیراز صاحب یک هتل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از افتتاح یک هتل در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز خبر داد و گفت: افتتاح هتل بین الحرمین در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز، فرصتی برای احیای بافت و ایجاد نشاط و پویایی در آن به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: توسعه و ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در منطقه غنی تاریخی- فرهنگی بافت، این فرصت را برای گردشگران داخلی و خارجی که در سفر خود علاقمند به اقامت در فضا‌های متفاوت گردشگری هستند را فراهم می‌کند.

امیری با اعلام اطلاعات این هتل ادامه داد: هتل بین الحرمین با متراژ ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع و زیر بنای ۶ هزار مترمربع با حجم سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد تومان در این منطقه از شیراز بنا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس افزود: با افتتاح این هتل با ظرفیت ۶۰ اتاق که توسط شرکت سرمایه گذاری توسعه کاروانسرای پارس ساخته شده است، زمینه اشتغال ۷۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد شده است.

وی با ذکر آمار تعداد هتل‌های استان اعلام کرد: در حال حاضر ۶۷ هتل، متل و ... با ظرفیت ۷ هزار و ۵۸۳ اتاق در فارس وجود دارد که با افتتاح هتل بین الحرمین و افزوده شدن ۶۰ اتاق دیگر، تعداد به ۷ هزار و ۶۴۳ اتاق افزایش می‌یابد.

امیری بیان کرد: همچنین تعداد تخت‌های استان نیز از ۱۸ هزار و ۱۷ تخت بود به حدود ۱۸ هزار و ۱۳۷ تخت خواهد رسید.

انتهای پیام/ر

افتتاح یک هتل در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.