سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره خیرین مدرسه ساز در فسا

جشنواره خیرین مدرسه ساز در فسا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امینی نژاد معاون مدیرکل و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فسا در این همایش از فرسوده بودن بیش از ۵۰ درصد مدارس شهرستان فسا خبر داد که نیاز به بهسازی و بازسازی دارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا هم با اشاره به مشارکت خیرین مدرسه ساز در سال گذشته گفت: تعدادی از مدارس شهرستان فسا با کمک خیرین مدرسه ساز در حال یهسازی و بازسازی هستند که امیدواریم تا پایان امسال بیش از ۶ واحد ان به بهره برداری برسد.

وی افزود: برای بهسازی و بازسازی این شش واحد بیش از ۳ میلیارد توان با همت و کمک خیرین مدرسه ساز و نوسازی مدارس فارس هزینه خواهد شد.

در این مراسم کلید دهمین مدرسه خیرساز دکتر بامداد با اعتبار دو و نیم میلیارد تومان و با مساحت ۲ هزار متر مربع زیربنا که در دو طبقه با ۲۰ اتاق، شامل ۱۲ کلاس درس، بخش اداری و سرایداری و ورزشی و همچنین آزمایشگاه و نماز خانه است ساخته و تحویل اداره آموزش و پرورش فسا شد.

به گفته مسئولان هم اکنون در شهرستان فسا بیش از ۴۰۰ کلاس درس فرسوده و ۹۰ کلاس درس کمبود هست که برای تامین آن، مشارکت خیرین و کمک سازمان نوسازی مدارس را می‌طلبد.

این جشنواره به منظور جذب حمایت‌های مردمی، فرهنگ سازی و بزرگداشت خیران در جهت تقویت زیرساخت‌های تحصیلی با اجرای برنامه‌های مختلف برگزار شد.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.