سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان وزارت بهداشت مطرح کرد؛

سامانه سلامت کلیاتی ارزشمند در حوزه سلامت

جان بابایى گفت: سامانه سلامت کلیاتی ارزشمند برای جامعه پزشکان و پرستاران محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاسم جان بابایى معاون درمان وزارت بهداشت در مراسم رونمایى از سامانه تجارب موفق بیمارستانى در مدیریت منابع و مصارف که ظهر امروز در ساختمان وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: طرح سامانه مدیریت منابع و مصارف با همکارى معاونت توسعه، درمان، غذا و دارو زیر نظر وزارت بهداشت پیگیرى خواهد شد.

جان بابایى بیان کرد: مسائلی که در وزارت بهداشت در حوزه ساماندهى سامانه سلامت مطرح مى شود کلیاتى ارزشمند است و مطمئن هستم تمامى همکاران چه پزشکان، پرستاران و تمامى همکاران در بیمارستان به دلیل اینکه صاحبان فرآیند هستند بهتر مى توانند در مدیریت این سامانه فعالیت کنند.

وى افزود: هدف اصلى از اجراى طرح؛ این است که بتوان از تجارب استفاده کرد و آن را در سامانه به اشتراک گذاشت؛ این طرح جشنواره  شروعى است براى استفاده از تجارب و  تمام استان‌ها باید این کار را انجام مى دهند و در این طرح شرکت مى کنند.

جان بابایى ادامه داد: با تشکیل این بانک  بسیارى از مشکلات برطرف خواهد شد؛ همچنین ١٠ شهریور جشنواره اى با حضور مسئولان کشور داریم و امیدوارم بتوانیم از تجارب ارزنده رونمایى کنیم، غرفه هاى را در اختیار خواهیم گذاشت تا تمامى افراد بتوانند از آن استفاده کنند.

اجرای طرح به کاهش هزینه ها کمک می کند

در ادامه مراسم حق دوست معاون برنامه ریزى وزارت بهداشت اظهار کرد: هدف از اجراى این طرح کاهش هزینه‌ها بوده است تا بتوانیم زیرساختى را فراهم و با به اشتراک گذاشتن تجربیات موفق و ناموفق مسیر را مشخص کنیم.

حق دوست بیان کرد: فرآیندى که راه اندازى شده است جزو اولین کار‌ها نیست و کارهاى دیگرى را در گذشته داشته ایم، اما هنرى که در اجراى این طرح به خرج داده اند استفاده از حداکثر سوابق است و این سامانه نقطه عطفى براى جشنواره خواهد بود.

وى در پایان یادآور شد: مى دانیم حوزه بهداشت زحمت بسیارى در این کار کشیده است و در کنار حوزه توسعه و کارهاى متعددى که انجام خواهند داد این سامانه ادامه دار و حرکتى جهادى در طول زمان خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.