سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش هیئات مذهبی در ترویج فرهنگ انقلابی‌گری و ولایتمداری

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: هیئات مذهبی نقش مهمی در ترویج فرهنگ انقلابی‌گری و ولایتمداری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا صبح سه‌شنبه در نشست شورای هیئات مذهبی استان بوشهر اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی نقش بسیار مهمی در برگزاری مراسم و برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف دارند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی هیئات مذهبی برای مراسم مربوط به مناسبت‌های پیش رو از جمله ایام غدیر و ماه محرم خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی در نشر ارزش‌های اسلامی و ترویج فرهنگ انقلابی گری و ولایتمداری نقش موثر و مطلوبی دارند.

رئیس شورای هیئات مذهبی کشور و استان بوشهر نیز در این نشست در سخنانی به تشریح برنامه‌های شورا در زمینه گسترش آموزه‌های دینی و فعالیت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری پرداخت.

نوشاد نوشادی اظهار داشت: در استان بوشهر شاهد فعالیت‌های بسیار خوبی از سوی هیئت‌های مذهبی هستیم و در همه برنامه‌های مناسبتی نقش آفرینی خوبی داشته‌اند و هر ساله شاهد افزایش کیفیت فعالیت‌های هیئات هستیم.

در بخش دیگری از این جلسه حسین ادیبی کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر به ارائه توضیحاتی در خصوص واگذاری مجوز‌های جدید هیئات مذهبی در سطح استان پرداخت.

در این جلسه روسای شورا‌های هیئات مذهبی استان بوشهر به تشریح برنامه‌های شورا در سطح شهرستان‌ها پرداختند.

انتهای پیام/م

هیئات مذهبی نقش مهمی درترویج فرهنگ انقلابی‌گری و ولایتمداری دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.