سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته‌های حمایتی تا قبل از ۱۵ شهریورماه در اختیار دانش آموزان قرار گیرد

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بسته تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد بوشهر ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد لطفی صبح سه‌شنبه در نشست با مدیرکل و معاونین آمورش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در سال گذشته با همکاری آمورش و پرورش و مجموعه‌های دولتی و خصوصی استان بوشهر، طرح ارائه یک بسته تحصیلی به میزان ۱۵۰ هزار تومان شامل لباس فرم مدرسه، کیف، کفش و لوازم التحریر به دانش آموزان ارائه شد.

وی افزود: امسال نیز به دنبال اجرای کیفی این طرح در سطح استان هستیم که بنا داریم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی، این بسته‌ها تا قبل از ۱۵ شهریورماه در اختیار دانش آموزان تحت حمایت قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: از آموزش و پرورش استان درخواست می‌شود با رایزنی با شرکت‌های تولیدی که طرف قرارداد این اداره کل برای تهیه فرم مدارس هستند زمینه‌ای ایجاد شود تا از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد وجهی دریافت نشود.

لطفی با اشاره به در پیش بودن جشن عاطفه‌ها در شهریورماه امسال ادامه داد: مدارس در طول این جشن، بیشترین تاثیرگذاری را برای جذب منابع انجام می‌دهند و هر میزانی که جذب شد برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت آن مدرسه هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت حمایت این نهاد، نیازمند کمک خیرین حقیقی و حقوقی برای دریافت لوازم التحریر، فرم مدرسه در کنار کیف و کفش هستند که در حال رایزنی با بخش‌های دولتی و خصوصی هستیم.

انتهای پیام/م

بسته تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد بوشهر ارائه می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.