استاندار بوشهر با اشاره به فعالیت ستاد بازگشایی مدارس استان بوشهر گفت: برای آماده سازی مدارس در مهرماه اعتبارات لازم برای بازگشایی مدارس تخصیص یافته است.

تخصیص اعتبارات لازم برای آماده سازی مدارس در مهرماهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند شامگاه سه شنبه در شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به آغاز فعالیت ستاد بازگشایی مدارس در استان اظهار داشت: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به اجرای پروژه‌های خود برای رسیدن به سرمنزل مقصود نیست که باید همکاری همگانی در این راستا مورد توجه قرار بگیرد.

وی، با تاکید بر همکاری فرمانداران، بخشداران، شورا‌های اسلامی و دهیاران در بازگشایی مدارس تصریح کرد: اعتبارات مورد نیاز برای بازگشایی مدارس از سوی معاون عمرانی استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر تخصیص داده می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه تا دو ماه دیگر برای آماده سازی مدارس برای بازگشایی مدارس فرصت است خاطر نشان کرد: مدارسی که دانش‌آموزان آنان کم است باید امکانات لازم برای استفاده دیگر دانش‌آموزان روستا‌ها از این ظرفیت با مشارکت مسئولان و مردم فراهم شود.

گراوند بیان کرد: در این راستا همکاری مسئولان آموزش و پرورش، اعضای شورا‌های اسلامی، دهیاران و خانواده دانش‌آموزان ضروری است.

وی، افزود: تامین سرویس رفت و آمد برای این دانش‌آموزان با همکاری مسئولان و مردم مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت گفت: با توجه به نقش مهم این نهاد در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان همکاری با آموزش و پرورش در رفع مشکلات آن‌ها مورد تاکید است.

انتهای پیام/م

اعتبارات مورد نیاز برای بازگشایی مدارس استان بوشهر تخصیص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.