سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه:

اتوبوس های کرمانشاه بیش از 8 سال عمر دارند

معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه گفت:در حال حاضر سرانه عمر ناوگان عمومی کرمانشاه 8سال و 7ماه است و سال گذشته اتوبوس های فرسوده که امکان بازسازی نداشتند از چرخه فعالیت خارج شدند.

مرد افکن  معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  گفت:در حال حاضر عمر مفید اتوبوس ها 10سال است و اگر بازسازی شوند 15سال است که در حال حاصر سرانه عمر ناوگان عمومی کرمانشاه 8سال و 7ماه است و سال گدشته اتوبوس های فرسوده از چرخه فعالیت خارج شدند.

وی افزود:262دستگاه اتوبوس داریم که 5منطفه و 52 شهرک پوشش می دهد و 850ایستگاه در سطح شهر فعال است و سرویس دهی می شود.

معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه گفت: افزود: 12 تا 13 درصد حمل و نقل شهر با ناوگان عمومی اتوبوسرانی انجام می شود .

وی  با بیان اینکه  تقریبا دو سوم اتوبوس ها سیستم سرمایشی دارند گفت:تمام رانندگان موطف هستند که از کولر استفاده کنند و اگر کولر آن ها مشکل دارد تعمیرات انجام دهند و هم چنین بازرسان این موارد پیگیری می کنند و در صورت مشاهده تخلف با ان ها برخورد می شود و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می توانند با شماره 38234486اداره خدمات بازرسی ناوگان عمومی تماس بگیرند .


وی ادامه داد:از 6صبح تا 9شب روزی 14 تا 15ساعت رانندگان مشغول به فعالیت هستند و روزانه 600تا 700مسافر جا به جا می کنند که همین امر موجب  فرسودگی  رانندگان از نطر روحی و جسمی  می شوند به همین دلیل ما به دنبال برقراری بیمه این عزیزان هستیم.

وی گفت: کرایه ها در ناوگان عمومی دو سال است که افزایش داده نشده و افزایش کرایه ها بر اساس شاخص های نگهداری استهلاک تعمیرات و سوخت تعیین می شود.

وی بیان کرد: فضای شهری ترمینال فرسوده است و  نیاز به اعتبارات داریم و با پیگیری های صورت گرفته قرار است که ترمینال اتوبوسرانی نوسازی و سایبان ها و درب ها رنگ امیزی شود.

مرد افکن ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی بر اساس شاخص جمعیتی می تواند در شهرهای کوچک فعالیت کنند در استان ما فقط مختص به شهر کرمانشاه است و با توجه به جمعیت شهرستان ظرفیت فعالی سازی اتوبوسرانی شهرستان ها نیست .

وی با بیان اینکه مدت هاست یارانه اتوبوس ها پرداخت نشده گفت:پیگیریی هایی که در حال انجام است تا خدمات و بیمه رانندگان برقرار شود.

انتهای پیام/ز



روزانه 600تا 700مسافر جا به جا می کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.