سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدانی ها در مسابقات پژوهشی قرآن عترت ونماز خوش درخشیدند

رئیس اداره قرآن عترت ونماز اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از کسب 10 رتبه کشوری  توسط دانش آموزان در مسابقات پژوهشی قرآن عترت ونماز این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس تجری، رئیس اداره قرآن عترت ونماز اداره کل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: با برگزاری سی وششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در رشته‌های پژوهشی دانش‌آموزان استان همدان موفق به کسب بیش از 10 رتبه کشوری شده و در این دوره خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان استان همدان توانستند در رقابت با سایر استان‌های دیگر با کسب 10 رتبه اول تا پنجم موفق به کسب رتبه‌های برتر دست پیدا کنند و جزو پنج استان برتر کشور شوند.

رئیس اداره قرآن عترت ونماز اداره کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: این مسابقات(پژوهشی) در رشته‌های احکام، انشای نماز، صحیفه‌ سجادیه، نهج‌البلاغه و تفسیر قرآن کریم در تیرماه در مشهد مقدس برگزار شد.

تجری خاطرنشان کرد:توجه عمیق به برگزاری مسابقات از مرحله آموزشگاه تا استانی و برگزاری دوره‌های آموزشی وبهره‌گیری از استادان  متخصص استانی از عوامل بود که موجب شد تا دانش‌آموزان در این دوره رتبه‌های ممتازی را به دست آورند.

تجری در پایان افزود: عطیه وفایی، زهرا ابراهیم‌خانی، محدثه حاجیلو، زهرا دباغی، هستی باقرپور، تهمینه کریم نسائی، سید محسن حسنی‌حلم، محمد حسین میرزایی، متین حسینی و امیر حسین ذوقی را از مقام‌آوران این دوره از مسابقات عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

درخشش دانش آموزان همدانی درمسابقات پژوهشی قرآن عترت و نماز

 

 

برچسب ها: قرآن ، دانش آموزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.