سرپرست اداره اوقاف و امور خیره ملایر از برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقات شهرستانی مفاهیم قرآن کریم در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛پژمان جعفری، سرپرست اداره اوقاف و امور خیره ملایر با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در رشته‌های حفظ، دعاخوانی، اذان، قرائت و ترتیل‌خوانی در اردیبهشت‌ماه گفت: برگزیدگان هر کدام از این رشته‌ها  از بین خواهران و برادران به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی به برگزاری مسابقات مفاهیم چهل و یکمین دوره مسابقات اوقاف و امور خیریه  اشاره کرد وافزود: مرحله شهرستانی مسابقه مفاهیم دهم خردادماه در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه ابن مسابقه به صورت الکترونیکی و در سه رشته تفسیر سوره حجر، حفظ معارف و احادیث و تفسیر موضوعی خواهد بود افزود: شرکت‌کنندگان  در این  مسابقه باید به صورت الکترونیکی به سوالات این مسابقه پاسخ داده که بعد از کسب نمره لازم برگزیدگان به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

 جعفری با بیان اینکه تاکنون بیش  از 60 نفر در این مسابقه ثبت نام کرده‌اند گفت: در روز مسابقه نیز افراد علاقمند می‌تواند وارد سایت شده و با ثبت نام به سوالات پاسخ دهند.

وی  در ادامه با اشاره به اینکه طرح تربیت حفاظ قرآن کریم یکی از برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه طی سال‌های اخیر بوده است؛ افزود: امسال نیز تعداد سهمیه شهرستان در این طرح یک‌هزار نفر است.

انتهای پیام/ب

مسابقات مفاهیم قرآن کریم در ملایربرگزار می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.