سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن زاده: دلیل انتخاب نشدنم به عنوان برترین بازیکن فوتسال را نمی دانم

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: دلیل انتخاب نشدنم به عنوان برترین بازیکن لیگ برتر فوتسال را نمی دانم اما به مهدی جاوید تبریک می گویم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اصغر حسن زاده درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران گفت: پس از قهرمانى تيم ملى فوتسال در آسیا امسال بازی رسمى نداریم و تنها چند بازى دوستانه برگزار می کنیم. اکنون عضو تیم مس سونگون هستم و در جام باشگاه هاى آسيا به این تیم خدمت می کنم. پس پایان این رقابت ها براى ليگ آینده تصميم گيرى می کنم.

او درباره دلیل جایزه نگرفتن برترين بازيكن آسيا در كشور خودمان اظهار داشت: دليلش را نمی دانم اما مهم برگزارى مراسم برترین ها بود كه اين امر كمک زيادى به فوتبال و فوتسال ما مى كند.

حسن زاده درباره اینکه شاید دلیل انتخاب مهدی جاوید به عنوان برترین بازیکن لیگ برتر فوتسال اعتراص های او به انتخاب اصغر حسن زاده به عنوان برترین بازیکن جام ملت های آسیا باشد، گفت مهم برگزارى مراسم است و من از موضوع عنوان شده بى خبرم. به مهدی جاوید هم برای کسب این جایزه تبريك مى گويم.


 بیشتربخوانید: امیری مرد سال فوتبال ایران شد + تصاویر


او درباره احتمال قهرمانى ایران در رقابت هاى جام جهانی ۲۰۲۰ گفت :پس از جام جهانى نگاه هاى خوبى به تيم ملى فوتسال شد اما براى اينكه عنوان تكرار شود بايد برنامه ها و اردوها در راستاى موفقيت باشد‌ در کل جا دارد حمايت ها از تیم ملی بيشتر شود.

انتهای پیام/

اظهارات علی اصغر حسن زاده درباره مراسم برترین های فوتسال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.