سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انسانی ماهر نیاز اساسی استان بوشهر است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این استان با ظرفیت‌های فراوان در بخش‌های مختلف برای توسعه و پیشرفت به تربیت نیروی انسانی ماهر نیاز اساسی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در نشست با مدیرکل و کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تبریک هفته ملی مهارت افزود: ظرفیت‌های بی شماری در استان بوشهر وجود دارد که باید به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی بیان کرد: برای قرار گرفتن استان بوشهر در مسیر توسعه و پیشرفت و استفاده مناسب از ظرفیت‌های موجود باید نیروی انسانی توانمند و ماهر در این استان تربیت شود.

صفایی بوشهری اظهار داشت: همچنین در این ارتباط باید ظرفیت‌های بخش‌های مختلف به صورت دقیق شناسایی و بررسی شود.

وی به نقش و وظیفه مهم فنی و حرفه‌ای برای تولید نیروی توانمند در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: هر توسعه‌ای نیاز به نیروی ماهر دارد و این وظیفه آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این زمینه عملکرد مناسبی داشته باشد.

صفایی بوشهری با تاکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی برای توانمندسازی جوانان بیان کرد: توسعه مهارت‌آموزی زمینه‌ساز بهبود اشتغال و رفع بیکاری جوانان است.

وی افزود: تربیت نیروی ماهر متناسب با پیشرفت صنایع استان بوشهر یک امر ضروری است.

صفایی بوشهری تاکید کرد: باید برنامه‌ریزی تولید منابع انسانی کارآمد داشته باشیم و متناسب با اقلیم استان و در حوزه کسب مهارت نیز فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

انتهای پیام/م

استان بوشهر برای پیشرفت به تربیت نیروی انسانی ماهر نیاز اساسی دارد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.