سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای لوح تندیس به 16 واحد حمایت از حقوق مصرف کنندگان ملایر

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ملایر گفت: به 16 واحد حمایت از حقوق مصرف کنندگان این شهرستان لوح تندیس اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی بیات، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ملایربه انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ملایر اشاره کرد و افزود: این انجمن از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرده است که در حال حاضر 200 نفر عضو دارد.

وی با بیان اینکه  هدف از تاسیس این انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است، گفت: تاکنون اقدامات خوبی در راستای حمایت از حقوق مردم صورت گرفته که می‌توان به اجرای طرح «سیب» و «شبنم»، پیگیری شکایات و اطلاع‌رسانی اشاره کرد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ملایر به برگزاری سومین همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان در ملایر اشاره کرد و افزود:2 همایش دیگر طی دو سال گذشته در شهرستان‌های تویسرکان و همدان برگزار شده است.

 بیات با اشاره به برگزاری سومین همایش در ملایر تصریح کرد: این همایش نهم مردادماه ساعت 10 صبح با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و همچنین جمعی از  مسؤولان استان و صاحبان واحدهای تولیدی در سینما بهمن ملایر برگزار خواهد شد.

وی  با بیان اینکه این همایش با هدف معرفی واحدهای تولیدی و کارخانه‌های شرکت‌کننده استان در همایش که شاخص‌های لازم را از نظر مصرف‌کننده دارند برگزار خواهد شد گفت: از 50 واحد شرکت‌کننده 16 واحد به عنوان برتر انتخاب شده که لوح و تندیس حمایت حقوق از مصرف‌ کنندگان به صاحبان این واحدها اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه این تندیس یک برند برای این واحدها محسوب می‌شود گفت: امیدواریم واحدهای انتخابی طی سال‌های آتی صلاحیت خود را بیشتر اثبات کرده و بتوانند در راستای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان بیشتر از گذشته گام بردارند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ملایر اضافه کرد: در این همایش از تعدادی از اداراتی که در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اقدامات لازم را داشته‌اند تقدیر می‌شود.

 انتهای پیام/ب

اهدای تنديس حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان به 16 واحد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.