سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی

پیشرفت ۶۲ درصدی ساخت سالن مسافری و محوطه سازی پایانه مرزی سرو

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از پیشرفت ۶۲ درصدی ساخت سالن مسافری و محوطه سازی پایانه مرزی سرو خبر داد.

آیدین رحمانی معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ گفت: احداث سالن مسافری و محوطه سازی پایانه مرزی سرو با اعتباری در حدود ۱۳۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد در حال انجام است.

وی ادامه داد: سالن مسافری در دو طبقه به مساحت زیربنای ۴۱۶۰ متر مربع ساخته میشود و محوطه سازی پایانه مرزی نیز همراه با تاسیسات مربوطه در زمینی به مساحت ۷۱۰۰ متر مربع اجرا خواهد شد.

رحمانی افزود: اجرای منبع آب بتنی به حجم ۲۸۰ متر مکعب و اجرای دیوار حائل بتنی به طول تقریبی ۱۲۵ متر به ارتفاع متوسط ۶ متر از دیگر بخش‌های در حال اجرا در پایانه مرزی سرو است.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه تکمیل زیرساخت‌ها و کیفی سازی خدمات در پایانه‌های مرزی یکی از سیاست‌های اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شمار می‌رود، گفت: امیدواریم با تکمیل زیرساخت‌های موجود در این مرز این مسیر به شاهراه مستقیم جهت دسترسی سریع ناوگان‌های ترانزیتی و حمل و نقل بین المللی تبدیل شود.

رحمانی یادآور شد: پایانه‌های مرزی در آذربایجان غربی نقش مهم و انکارناپذیری در اقتصاد استان و منطقه دارد و امید است با اقدامات عمرانی در حال اجرا در این مبادی ورودی و خروجی شاهد رونق بیش از پیش این مبادی و توسعه کیفی و کمی خدمات باشیم.

انتهای پیام/م

بهره برداری از پایانه ی مرزی سرو در آینده نزدیک

برچسب ها: گمرک ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.