سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش های مهارتی در اصلاح و تربیت زندانیان موثر است

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه گفت: توانمندسازی زندانیان در زمینه فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای در اشتغال آنان پس از آزادی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه در نشست با مدیرکل زندان های استان اظهار داشت: آموزش در زندان ها علاوه بر نقش سازنده و تقویت روحیه خودباوری موجب تضمین اشتغال و تامین معاش آینده مددجویان و همچنین بازگشت موثر آنان به جامعه می شود.

وی با اشاره به نقش موثر آموزشهای فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال زندانیان افزود: آموزش های مهارتی در اصلاح و تربیت زندانیان و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان موثر است و از ارتکاب جرم و بازگشت مجدد آنان به زندان جلوگیری می کند و نقش بسزایی در کاهش معضلات اجتماعی دارد.

محمدی ادامه داد: اشتغال و حرفه‌آموزی در بین زندانیان باعث تربیت نیروی متخصص خواهد شد و دغدغه زندانیان برای یافتن شغل پس از آزادی را کم می کند داشتن مهارت در فرد زندانی ضمن ایجاد شرایط اولیه برای اشتغال، منجر به تقویت شخصیت و توجه به استعدادها و توانایی های درونی و فردی می‌شود .

 

انتهای پیام/ز

 

دغدغه زندانیان برای یافتن شغل پس از آزادی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.