سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل؛

آموزش و پرورش علاقه‌مند به تأمین معلم از دانشگاه فرهنگیان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش علاقه‌مند به تأمین معلم از دانشگاه فرهنگیان است.

احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: سالانه جمع کثیری از افراد شاغل در آموزش و پرورش بازنشسته می‌شوند که برای تأمین این خلع،‌ نیازمند تربیت مداوم نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای تأمین نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش باید تدابیر لازم اندیشیده شود، گفت: هر سال حدود 900 نفر از خدمت در آموزش و پرورش بازنشسته شده و حدود 150 نفر نیز با توجه به قانون بازنشستگی پیش از موعد، از خدمت خارج می‌شوند که برای تأمین جای خالی این نیروها،‌ نیاز به نیرو داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه آموزش و پرورش استان اردبیل 1.70 درصد جمعیت آموزش و پرورش کشور است، افزود: در حال حاضر 232 هزار نفر دانش آموز با 18 هزار و 500 کادر اجرایی،‌ جمعیت آموزش و پرورش استان اردبیل را تشکیل می‌دهند.

ناصری تصریح کرد: برای اینکه خلع های لازم را پر کنیم، بکارگیری سرباز معلم و نیز اضافه‌کاری معلمان در دستور کار قرار دارد که نقش دانشگاه فرهنگیان در تأمین این نیروها، بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش علاقه‌مند به جذب نیروهای مورد نیاز خود از طریق دانشگاه فرهنگیان بوده چرا که دانشجویان این دانشگاه، به صورت علمی با حرفه معلمی آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ح

سالانه جمع کثیری از افراد شاغل در آموزش و پرورش بازنشسته می‌شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.