فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهدا با کارهایی که کردند در کشورمان تاریخ ساز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مراسم یادواره شهدای دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل که با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان استانی و شهرستانی و دانشجویان در محل دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی آزادگان نیر برگزار شده بود گفت: ما باید دراین زمان حرکتی انجام بدیم که تاریخ ساز باشیم نه تاریخ سوز و این عمل را شهدای ما در زمان جنگ تحمیلی انجام دادند و تاریخ ساز شدند.

وی افزود: استان اردبیل در جنگ تحمیلی 3 هزار و 400 شهید والامقام تقدیم اسلام و انقلاب کرد تا کشورمان به دست منافقین کور دل و رژیم بعث عراق که بیشتر کشورهای دنیا از او حمایت می کردند نیفتد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به اصل دشمنی استکباران با ملت ایران اشاره کرد و تصریح کرد: تمام مسائل و اختلاف افکنی دشمنان با اصل اسلام ناب محمدی است که قصد دارند با ترفندهای مختلف و هجمه های سنگین خدشه دار کنند.

سردار بابازاده گفت: دشمنان با تقویت گروهک های تروریستی از جمله داعش قصد داشت تا اسلام هراسی را در دنیا ترویج دهد که با رشادت ها و جانفشانی های مدافعان حرم باردیگر تیر آنها به هدف برنخورد و اکنون شاهد شکست های پی درپی داعشی ها در سوریه و عراق هستیم.

وی به مهمترین مسئله کشور که امنیت است اشاره کرد و افزود: امنیت، آسایش و راحتی جامعه را مدیون خون شهدای جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و مرزداران کشورمان هستیم که مقابل کفر و استکبار ایستاده اند تا ما در داخل کشور با آسایش کامل زندگی کنیم.

سردار بابازاده به سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا که سپاه را مد نظر قرار داده بود اشاره کردو گفت: هدف رئیس جمهور آمریکا کشور و ملتمان است و وظیفه کنونی ما داشتن اتحاد و بصیرت و گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری است تا بتوانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

وی به وظیفه خطیر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان هم اشاره کرد و افزود: اکنون دشمنان جوانان ما را در تیررس تهاجم فرهنگی خود قرار داده اند و دانشجویان فرهنگی که قرار است وارد عرصه تعلیم و تربیت شوند باید جوانان ما را از اینگونه خطرها آگاه سازند .

انتهای پیام/ح

یادواره شهدای دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.