سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار خراسان رضوی:

تعیین تکلیف ۱۰۳ میلیارد تومان از تسهیلات توسعه اشتغال روستایی خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت:یک هزار و ۳۰ میلیارد ریال از تسهیلات توسعه اشتغال روستایی تا کنون در استان تعیین تکلیف شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، قربان میرزایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی افزود: تا کنون از رقم شش هزار و 100 میلیارد ریال سهم استان از این اعتبارات حدود 3 هزار میلیارد ریال آن به استان ابلاغ شده که از این میزان یک سوم آن درکارگروه‌ها تعیین تکلیف و به بانک‌ها ارجاع و مصوب شده است که بخشی پرداخت شده و بخشی هم در دست پرداخت است.

وی تصریح کرد: از این میان 460 میلیارد ریال آن پرداخت شده و منجر به به ایجاد یک هزار و 560 اشتغال گردیده است و بقیه هم در حال انجام فرآیند‌های مربوطه هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت:تربت جام در صدر جدول به لحاظ تعداد طرح، پرداخت و اشتغال ایجاد شده در استان است و بینالود در پایین‌ترین رتبه جدول قرار دارد.

میرزایی افزود: در سطح کشوری نیز بر اساس تعداد طرح‌های مصوب کارگروه و بررسی کمی آن‌ها خراسان رضوی رتبه اول و البرز رتبه آخر کشور را داراست.

وی تصریح کرد: با توجه به فرصت محدود در اختیار برای جذب تسهیلات باید فرمانداران به صورت مستقیم به موضوع وارد شده و طی پیگیری‌ها و برگزاری جلسات مستمر در این رابطه نسبت به مدیریت شرایط و رصد پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: دراین میان با توجه به استقرار رابطین اشتغال در فرمانداری‌ها، مشکلات متقاضیان استفاده از این تسهیلات در زمینه دریافت و استفاده از این امکان به دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری منعکس شود.

میرزایی افزود: با توجه به هدف گذاری ایجاد 110 هزار اشتغال جدید در استان انتظار است فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این رابطه اقدام موثر و گسترده‌ای در حوزه اجرای طرح‌های توسعه‌ای اشتغال بویژه روستایی انجام دهند.

معاون استاندار بر ضرورت احصا فرصت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه گذاری بر اساس مزیت‌های شهرستان توسط فرمانداران و مدیران مربوطه تاکید و عنوان کرد: ضرورت شناسایی ایرانیان مقیم خارج از کشور در شهرستان‌ها هم موضوع مهمی است که فرمانداران ضمن شناسایی باید برای پیگیری‌ها به منظور رفع موانع و مشکلات و اقدامات بعدی به استانداری‌ها انعاس دهند.
 
 
انتهای پیام//ج.ر
برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.