سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان خبرداد:

کشف بیش از ۱۹۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف ۱۹۹ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و توقیف ۱۶ دستگاه خودرو خبر داد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: : در راستای مبارزه بی امان با پدیده قاچاق سوخت و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه ۷ دستگاه کامیون اقدام به قاچاق سوخت در محور میرجاوه تردد می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در پی گشت زنی‌های هدفمند این خودرو‌ها را شناسایی و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی دقیق از این تانکر‌ها مقدار ۱۷۱ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت خارج از چرخه قانونی توزیع از نوع نفت سفید کشف، و ۷ متهم نیز دستگیر شدند.

سردار "قنبری" تصریح کرد: در اقدامی مشابه نیز ماموران انتظامی شهرستان‌های مهرستان و سیب و سوران طی بازرسی از خودرو‌های عبوری مقدار ۲۸ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازویئل را کشف و در این رابطه یک دستگاه کامیون تانکردار و ۸ دستگاه وانت تویوتا توقیف و ۹ نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی خاطر نشان کرد: از آنجا که پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز بسیاری از جرایم دیگر می‌شود، مقابله جدی با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع

توقیف سوخت قاچاق در سیستان وبلوچستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.