سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی مؤسسه خیریه سنا در همدان

مدیر عامل موسسه خیریه سنا گفت:موسسه خیریه سنا با  هدف حمایت از کودکان بی ‌سرپرست در این استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ راحله معین، مدیرعامل موسسه خیریه سنا در مراسم افتتاحیه این موسسه خیریه بیان کرد: موسسه خیریه سرای نغمه امید همدان با نام مخفف «سنا» تحت نظارت بهزیستی آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه رئیس هیئت مدیره جواد سلطانی است که این هیئت امنای این موسسه شامل ۱۵ عضو است، خاطرنشان کرد:فعالیت این موسسه ویژه کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست ۶ تا ۱۲سال پسران است که به صورت مشارکتی نیز با سازمان بهزیستی شیرخوارگاه عترت را هم اداره می‌کنند.

مدیرعامل موسسه خیریه سنا هدف از راه اندازی خیریه سنا را افزایش سطح رفاه و کیفیت زندگی و تحصیلی کودکان دانست که با اهداف عالیه تربیتی، تمامی تلاش خود را انجام خواهد داد، افزود: در این راستا سعی برآن شده تا شرایط زندگی مناسبی برای فرزندان ایجاد کند.

معین با اشاره به برنامه های این موسسه یادآور شد: از جمله برنامه های این خیریه در راستای افزایش کیفیت زندگی و فرهنگی فرزندان تربیت فرزندان با اهداف عالیه تربیتی، استعدادیابی و توانمندسازی آنها، ثبت‌نام در مدارس با کیفیت آموزشی مناسب، ثبت‌نام در کلاس های فرهنگی و ورزشی، برگزاتری کلاس‌های فوق برنامه در راستای افزایش ضریب هوشی فرزندان، انجام مشاوره های دوره ای، استفاده از مربیان و کمک مربیان مجرب و برگزاری آموزش‌های ضمن خدمت است.

وی تاکید کرد: بدون شک در این راه و برای خدمت رسانی به این کودکان این موسسه نیاز به توجه و حمایت مسئولین دارد.

انتهای پیام/ب

مؤسسه خیریه سنا در همدان راه اندازی شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.