سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی نفرات برتر مسابقات تکواندو المپیاد دانشجویی

روز نخست مسابقات تکواندو دختران دانشجوی کشور در شیراز به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  نفرات برتر وزن‌های ۴ وزن مسابقات تکواندو چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور مشخص شدند.

سرپرست مسابقات تکواندو دختران دانشجوی کشور گفت: در روز اول در وزن منفی ۴۶ کیلوگرم فاطمه آقابیگلو از دانشگاه پیام نور البرز و آتوسا زهراوی از دانشگاه الزهرا اول و دوم شدند و مهدیه رضایی از دانشگاه تبریز و فرنازالسادات رباط جزی از دانشگاه شهید چمران اهواز به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

مرجان طاهری افزود: در وزن منفی ۵۳ کیلوگرم فرناز امینی از دانشگاه علم و صنعت مقام اول، نازیلا پرنیا از دانشگاه تبریز مقام دوم و مرضیه پالیزوان از دانشگاه اراک و رقیه بهرامی از دانشگاه یزد به طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

سرپرست مسابقات تکواندو دختران دانشجوی کشور گفت: همچنین در وزن منفی ۶۲ پریسا ادراکی از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مقام اول را به دست آورد، افسانه میرزایی از دانشگاه ارومیه دوم شد و پونه فرجی از دانشگاه تهران و فاطمه قانع پیر کلاچاهی از دانشگاه گیلان به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

وی گفت: در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم مریم حقانی از دانشگاه فردوسی مشهد و مریم آقابابایی از دانشگاه اصفهان اول و دوم شدند و مهدیه علاالهی از دانشگاه پیام نور البرز و احلام حیدری آل کتول از دانشگاه شهید چمران اهواز سوم مشترک شدند.

طاهری افزود: این مسابقات به مدت دو روز برگزار می‌شود که در روز دوم ورزشکاران در وزن‌های منفی ۴۹، منفی ۵۷، منفی ۶۷، و مثبت ۷۳ با یکدیگر پیکار می‌کنند.

وی گفت: در پایان مسابقات نفرات برتر مشخص می‌شوند و به عضویت تیم ملی دانشجویی در می‌آیند.
انتهای پیام/ر

معرفی نفرات برتر ۴ وزن مسابقات تکواندو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.