سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تورنمنت بین‌المللی «ججو» کره‌جنوبی؛

کیانی نتیجه را به نماینده میزبان واگذار کرد

ناهید کیانی نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم تیم ملی زنان در دومین مبارزه خود برابر نماینده میزبان نتیجه را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛و به نقل از فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی از صبح روز گذشته (چهارشنبه – ۲۷ تیرماه) با حضور ۱۱۳۴ تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی (رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان) در سالن «هالا» ججو آغاز و به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت.

ناهید کیانی نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم دومین نماینده کشورمان در این رقابت‌ها بود. ناهید در نخستین مبارزه موفق شد "جسیکا کانابال" فیلیپینی را با نتیجه ۱۵ بر ۵ از پیش رو بردارد و راهی مرحله بعد شود. او در دومین پیکار به مصاف "تان" چینی رفت و با قبول شکست (۳۳ بر ۲۲) برابر این هوگوپوش از دور رقابت‌ها کنار رفت.

هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی زهرا حاجی وند به عنوان مربی است. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۲ است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: 

زنان تکواندوکار کشورمان حریفان خود را شناختند

ملکوتی‌خواه بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد


انتهای پیام/

کیانی از دور رقابت ها کنار رفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.